Sklepy i warsztaty rowerowe w Polsce - Augustów

Inne miejscowości | Kontrybutorzy

Augustów

ABC
ul. Hoża 11b, 16-300 Augustów, tel. (0-87) 643-48-68

KU 6/98: Sprzedają głównie rowery firm Scott, Author, Giant (tańszy fajans też). Można kupić też sporo części (fajna jest gablotka Shimano), a jak nie ma to zamówić. Jeśli nie sprowadzą, to jest to raczej wina dystrybutorów. Ceny są w miarę ludzkie. Bardzo przyjaźnie nastawieni sprzedawcy (ale nie dla wszystkich, jeśli masz siedem lat i przychodzisz po ulotki, to możesz się zdziwić).
Jest też serwis, ale trzeba sporo czekać na naprawę, szczególnie w sezonie. Napraw dokonują solidnie, a na reklamacje zapatrują się jak sprzedawcy wszystkich sklepów. Nie akceptują kart kredytowych, tylko czeki PBK.
Podsumowanie: sklep jest w porządku, jeśli nie jesteś upierdliwy i potrafisz rozróżnić ramę od koła, to zostaniesz dobrze obsłużony. Lubię przesiadywać w nim długie godziny, ale to dlatego, że sprzedaje w nim mój kumpel. Drugi sklep ABC znajduje się przy targowicy ul. Nowomiejska. Jedynym konkurentem jest sklep na ul. W. Polskiego 14A (ten bliżej centrum).
KU 2/01: Zwolniłem się z poprzedniej pracy aby pracować w tymże sklepie [...]. Asortyment: Rowery Kross (jesteśmy sklepem patronackim), Scott, Author, Giant. Części: od takich "do składaka", do takich jak grupa XT. Jeżeli komuś zamarzy się coś w gatunku piast DT, czy amora za ponad 1000 zeta, to cała przyjemność po mojej stronie - zamówimy, i owszem. Ceny: Na rowery Kross na pewno konkurencyjne, poza tym ceny sugerowane przez firmy (no, może trochę niższe). Rowery od 2000 zeta na zamówienie. Kompetencja i przyjazność sprzedawców: no cóż chyba nie powinienem tej rubryki wypełniać, ale niech Wam wystarczy za rekomendację to, że jako sprzedawca sam jeżdzę rowerem (obecnie Scott G-Zero WC 2000), a i kolega też, chociaż nie tak drogim. Jakby się kto pytał, to samochody służą do dowożenia rowerów w bardziej pofałdowane tereny np. za Suwałki. Wielkość, wygląd i estetyka lokalu: sklep jest dość duży, a już napewno jest ładny i nowy (chodzi mi o lokal). Przy sklepie mamy serwis, chociaż nie ma kogoś takiego, jak człowiek zajmujący się tylko serwisem, dlatego w sezonie trzeba umawiać się na termin. Kolega to najlepszy serwisant w okolicy (dobrze, że tego nie widzi, bo na pewno kazałby to wykasować ;-) ). Co do reklamacji to staramy się być przyjażni dla środowiska - chyba. Proponuję żeby ktoś nas ocenił. Dzięki za głos i pozdrowienia dla wszystkich bikerów.


Copyright © 1998-2001 by Szymon "Zbooy" Madej (ysmadej@cyf-kr.edu.pl)     4.03.01 18:41