Oto krótkie wyniki testu różnego rodzaju przerzutek tylnych, przeprowadzony przez redakcję bikeBoardu. Cały tekst, opracowany przez Miłosza Kędrackiego, przeczytacie w numerze 10/98, na stronach 42-45.
White Industries | Rohloff Speedhub 500/14 | SRAM ESP 9.0 SL | Shimano Deore XT | |
---|---|---|---|---|
Masa | 1900 g z manetką | przerzutka 195 g manetki 185 g |
przerzutka 245 g manetki 248 g |
|
Siła potrzebna do zmiany biegu | (na sucho) (zalana wodą szosa) |
|||
Odporność na zabrudzenia | ||||
Precyzja zmiany biegów | ||||
Kąt potrzebny do zmiany przełożenia na sąsiednie | ||||
Współczynnik czadu | ||||
Dystrybucja | http://www.whiteind.com | Bike Program (061) 85-18-612 | Giant Polska (022) 645-14-34 Harfa Harryson (071) 72-15-70 |
Datus (022) 693-77-14, (061) 87-87-335 |
Cena | 240 USD | ok. 1400 DM | ||
Plusy | niesamowity wygląd bardzo lekka zmiana przełożeń w suchych warunkach przednia przerzutka jeszcze nigdy tak dobrze nie pracowała |
arcytrwałe urządzenie najmniejszy wpływ zanieczyszczeń na pracę urządzenia w teście idealne dla rowerów typu full - separuje wpływ przebiegu łańcucha od pracy zawieszenia |
ergonomia najwyższej klasy niska masa duża odporność na warunki pogodowe |
niezawodna super wygląd najbardziej precyzyjna w teście |
Minusy | rzadkie błoto i woda potrafią całkowicie unieruchomić przerzutki nietypowe linki system komponentów kompatybilny wyłącznie z White Industries |
koszt hałas na miękkich przełożeniach niewygodna manetka |
manetka i przerzutka działają tylko w obrębie systemu ESP tylko dla miłośników manetek obrotowych najdelikatniejsza przerzutka w teście |
9 rzędów i węższy łańcuch mogą dawać się we znaki, kiedy błoto zaklei kasetę stosunkowo wysoka masa |
Wklepał Szymon "Zbooy" Madej
(ysmadej@cyf-kr.edu.pl) Dane copyright © 1998 by bikeBoard |
8.10.99 15:37 |