|
W 1994 roku trzej panowie: Thomas Ernst, Bernd Heusinger i Marcel Loko
(wszyscy w jednym wieku, teraz 34 lata) opuścili renomowaną agencję
reklamową Springer & Jacoby, aby spróbować sił na własną rękę. Wkrótce ich
agencja "Zum goldenen Hirschen", czyli "Pod złotym jeleniem" dała się poznać
jako firma słynąca z niekonwencjonalnie prowadzonych kampanii reklamowych
różnych firm, także własnej - co roku promują się jakimś śmiesznym projektem
- otworzyli na przykład bar szybkiej obsługi "Zum goldenen Hirschen Imbiß" na
Reeperbahn, a z ramienia założonej przez siebie firmy "Zum goldenen Hirschen
Musik GmbH" szturmują listy przebojów (Jesteśmy pop-bandem ukrytym w
agencji reklamowej - mówi Marcel). Reklamują, co się da, zawsze w
niezwykły sposób i z dużym humorem. Kilka ich kampanii zdobyło nagrody:
seria reklam kinowych firmy Nestlé i właśnie ta, widoczna tutaj reklama
prasowa napoju energetycznego Fit For Fun.
(reklama z niemieckiego Maxa 5/99)
|