Reklamy z rowerem - Fit For Fun

Reklama Fit For Fun (48 KB) W 1994 roku trzej panowie: Thomas Ernst, Bernd Heusinger i Marcel Loko (wszyscy w jednym wieku, teraz 34 lata) opuścili renomowaną agencję reklamową Springer & Jacoby, aby spróbować sił na własną rękę. Wkrótce ich agencja "Zum goldenen Hirschen", czyli "Pod złotym jeleniem" dała się poznać jako firma słynąca z niekonwencjonalnie prowadzonych kampanii reklamowych różnych firm, także własnej - co roku promują się jakimś śmiesznym projektem - otworzyli na przykład bar szybkiej obsługi "Zum goldenen Hirschen Imbiß" na Reeperbahn, a z ramienia założonej przez siebie firmy "Zum goldenen Hirschen Musik GmbH" szturmują listy przebojów (Jesteśmy pop-bandem ukrytym w agencji reklamowej - mówi Marcel). Reklamują, co się da, zawsze w niezwykły sposób i z dużym humorem. Kilka ich kampanii zdobyło nagrody: seria reklam kinowych firmy Nestlé i właśnie ta, widoczna tutaj reklama prasowa napoju energetycznego Fit For Fun.

(reklama z niemieckiego Maxa 5/99)


Tekst copyright © 1999 by Qba "jamala" Larysz (jamala@krakow.home.pl)     8.10.99 15:24