Nokian Gazzaloddi | Nokian X-Trak F DH | Nokian Fat Hakka DH | Michelin Wildgripper DH | IRC Kujo | IRC Missile | Panaracer Spike F | Panaracer Spike R
Oto wyniki krótkiego testu opon DH przeprowadzonego przez czasopismo bikeBoard (numer 9/98, ss. 46-47).
Model | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bieżnik | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Rozmiar | 26x3,0" | 26x2,3" | 26x2,3" | 26x2,2" | 26x2,35" | 26x2,2" | 26x1,95" | 26x2,0" |
Zalecane ciśnienie | 1-2 bar (15-29 psi) |
2,5-4,5 bar (35-65 psi) |
2,5-4,5 bar (35-65 psi) |
2,5-5,6 bar (35-80 psi) |
1-2 bar (15-29 psi) |
3,8-4,5 bar (55-65 psi) |
3,8-4,5 bar (55-65 psi) |
|
Masa | 1550 g | 995 g | 600 g | 700 g | ||||
Cena | 98 DM | 54 DM | 54 DM | 120 PLN | 120 PLN | 149 PLN (kevlar) | 149 PLN (kevlar) | |
Dystrybutor | Harfa Harryson (0-71) 219-690 | TWR (0-601) 420-854 | TWR (0-601) 420-854 | Velo (0-32) 374-403 | Velo (0-32) 374-403 | |||
Zastosowanie | przód i tył | przód | przód i tył | przód i tył | przód i tył | przód i tył | przód | tył |
Asfalt | + + + | + + + | + + + | + + + | + + | + + + | + | + |
Sucho | + + + + | + + + + + | + + + + | + + + + + | + + + + | + + + + | + + | + + |
Błoto | + + + + | + + + | + + + + | + + | + + + | + + | + + + + + | + + + + + |
Szuter | + + + | + + + + | + + + + + | + + + + + | + + + + | + + + + + | + + + | + + + |
Kamienie | + + + + + | + + + + | + + + + + | + + + + + | + + + + | + + + + | + + | + + |
![]() |
Wklepał/zeskanował Szymon "Zbooy" Madej
(ysmadej@cyf-kr.edu.pl) Dane i zdjęcia copyright © 1998 by bikeBoard |
6.10.99 14:11 |